2011 i bilder.

Mitt år började ganska drygt men ändå roligt,mycket busande med kusinen eftersom
det var hans första vinter.
Fotandet blev det kanske inte så mycket av.
I februari bestämde jag mig för att jag var tvungen att göra något åt det
och tog tag i det och drog med lisa ut i snön för att plåta lite. Resultatet är
något jag är nöjd över och faktiskt några av mina favorit bilder på henne.
Mars var inte heller en månad där det hände så mycket,snön började
smällta och jag fotade samma saker om och om igen utan någon förändring.
I april började värmen komma på riktigt och jag och Lisa var och tog nya våriga bilder.
I Maj var den månaden som saker mest smällde till! En månad jag blev
riktigt lycklig i!
Jag blev konfirmerad,kanske inte den tiden jag hurrar mest för men det är
något jag inte ångrar för jag hade väldigt roligt tilsammans med min grupp
...trots prästen inte är min favorit. Jag fick ett datum att längta till detta året och
min fina lilla kusin fyllde ett.
Juni var nog en av de härligaste månaderna,solen sken och man var
riktigt varm. Dessutom spenderade man en superrolig vecka med sin
bästavän i Tyskland och det kändes som att alla som fanns där vi var tyckte
vi var konstiga,eller tyckte jag var konstig iallafall...men jag förstår dem!
Stranden blev det mycket av och det blev inte lite solbränna heller för den delen...
Juli hände det inte så mycket speciellt,min lillasyster..som inte är så liten
längre,fyllde hela sju år och ingen var så stolt som hon!
Augusti,Augusti,Augusti..Kära månad! Denna månaden blev dett massvis
med fotande och både min kamera och photoshop fick jobba hårt.
Det blev min första gång att fota bröllop,vilket var såååååååååå kul!
Fotade också Lisa och hennes lillebror för en present till hennes mamma tror jag det var.
det var också den dagen vår årliga knäppisbild blev tagen,vi är inte fullt normala!
i September spenderade jag ganska mycket tid med min kusin för jag
kände stor saknad efter honom hela tiden. Fotandet drogs det ner på
eftersom skolan hade tagit på mina krafter ganska hårt och jag kände
inte för att göra någonting alls. Lite bilder blev det dock på Wille och även
här kom en av mina favorit bilder på honom. Jag gjorde också mitt bästa
köp hitills förutom kameran och det är då mitt älskade canon 50mm 1,4!
Oktober,skolan var fortfarande väldigt jobbig och det blev värre.
Inspirationen till fotandet kom ändå lite då och då och man kan ju inget
annat än att älska höstens mysiga färger.
I November var skolan kaos! Så mycket prov,så mycket inlämingar,
betygssnack,nervositet inför betygen trots det inte spelade någon stor
roll ännu. Jag bestämde för att ändra mig själv lite så jag började ha
mittbena,faktiskt något jag trivs väldigt bra. Saker och ting började kännas
bättre med mig själv vilket också höjde mitt självförtroende.
Decembeeeer! Gud sån månad,jag trodde jag skulle dö av tråkighet men nejdå!
December gick undan och det var riktigt fort. Inspirationen var verkligen på
topp efter att nyligen skaffat weheartit och eftersom statistiken steg för
varje dag (även nu) gjorde det mig mer glad och peppad till att blogga.
På julafton fick jag massvis med saker som jag ville ha,inte allt men jag
fyller ju år om 21 dagar också ;)
Nyår var nog det bästa nyåret på läääänge trots jag inte var på topp vid 2 tiden på natten!
Det firades iallafall med folk som står mig närmast hjärtat och som jag
älskar att spendera min tid tilsammans med,ni får mig verkligen på topp allihopa!
Ja ungefär såhär har mitt år och mitt humör varit och jag hoppas att ni alla fina läsare kommer att stanna kvar hos mig :)
Mitt år | |
Upp