Q & A

Elna om thank yooooouuuu♥:
Kan inte du lägga ut en lista på fem saker du älskar asså saker och inte människor?:)
Kram
Svar: jo visst kan jag göra det :)
image description
image description
image description
image description

1. Ett halsband med mycket betydelse och en fin historia....♥ en ''sak'' jag bär närmast hjärtat så att säga..

2. Min älskade kamera♥♥♥ vad hade min blogg varit utan dig!

3.Bakverk.....muuumssss, egentligen ingen sak precis men ändå

4.min iphone,trots det är en trea kan jag inte leva utan den!

5. Fototidningar,när dagarna är trista och jag gjort alla sysslor går min tid åt till detta!
listan kan göras lång men 5 saker jag älskar!
Frågor | |
#1 - - Lina:

Hej ! Fin blogg ! Hänt idag ? :)

#2 - - Johanna:

fint halsband :)

#3 - - Zandra:

sv: Ne det har jag inte gjort, jag kan göra de om du vill gilla mig på fb :)

#4 - - anna:

gick inte kommentera dom andra inlägget.men ja jag har gillat på facebook:D är med i tävlingen så att du vet;)skrev de förut:)

#5 - - CONVERSE:

Allt bra idag? ^^

#6 - - S a n n a W i d m a n:

Sv: Jadå :D skriv så är jag med bara 8)

Upp