Ingen ro i veckan

Gårdagen....Jodå såatteee......Lokalen jag fota i var svinsvår att få bra ljus i...tack för du finns photoshop....
efter jag kommit hem och fått avtalet underskrivet och lite smått fix ställde jag mig och
bakade några få frukostbullar och 64 goda vaniljbullar..MUMS! imorgon är det min första
dag på hela veckan jag inte haft/har något inplanerat,känns rätt skönt måste jag säga! På söndag morgon/förmiddag bjuder lilla mormor familjen på mumsig brunch,senare på kvällen när mitt
lilla hjärta slutat jobba blir det tjejkväll och tjejsnack på hög nivå! Fy som jag saknat både det och henne.
Idag blev det till att gå upp tidigt...inget sommarlov här inte....skulle iväg och kolla på min arbetsplats 
där jag ska vara i sommar och hur det gick till och så,slutade med att jag fick ta på mig tröja
och förklädde och ställa mig och diska..jag som bara skulle kolla på,aja det är bra att jag
lärt mig hur det fungerar och hur saker och ting ska vara så det bara är till att sätta igång och
tjäna pengar när jag väl börjar den 11:e juli....15-22 på kvällen,jadå,fina arbetstider...hoppas lönen är bra,haha;)
Annars har det väl inte hänt något speciellt förutom att farmor och farfar kom med en liter plockade smultron och en liter jordgubbar från deras trädgård,luktar sommar i vår kyl♥
Ni får ha en forsatt bra kväll,så ska jag försöka komma på lite att blogga om.
Allmänt | baka, blond, brunch, bästis, diska, fotograf, fotografering, jobb, jordgubbar, ledigt, ljus, photoshop, restaurang, smultron, sommarlov, sommarlov, svårt, tjej, tjejkväll, vaniljbullar | |
Upp