jobb på g..

Imorgon ska lilla jag upp klockan halv nio för att göra en fotografering för kommunen,sen hem och ringa mitt andra jobb så jag kan åka dit och bli visad runt och få schema och lära mig diskmaskinen,haha.
Efter det är det väl bara till att sätta sig och redigera bilderna.
Kan ju även passa på att berätta att jag blev opererad och sydd igår vilket gör mig lite ''handikappad'' och väldigt slö,så jag orkar inte göra mycket (ändå skaffar jag jobb på jobb...) men jag ska försöka blogga ändå trots jag inte mår helt 100%.

Tvingade mig själv att skaffa sommarkort igår eftersom jag känner att jag ska ¨åka en jädra massa detta året,tyckte också jag var värd en ben&jerry's så det landa en glass i ena handen och en pojk i andra och lite film på det,riktigt mysig tisdag trots smärtan i ryggen.

Ni får ha det så bra och jag hoppas att ert sommarlovsväder är mycket finare än mitt...

Allmänt | benandjerry's, bloggnig, dåligt, fotograf, fotografering, glass, imorgon, jobb, mys, ont, opererad, pengar, pojke, somamrlov, sommarjobb, sommarkort, tisdag, väder | |
Upp