Jag,mig och mina

 
 
Mina favoritord
awesome
kalawesome
underbart
gött
inspiration
hjärta/hjärtat
fin
vintage
 
 
Saker jag tycker om
solnedgångar
nybakta bullar
sena kvällar med vänner
sommar
blomman iris (luktar persika)
min kamera
jakobs säng (jätteskön!)
 
 
 
 
 
Det jag helst drömmer om
mysiga dagar
min framtid (om den är bra dvs)
att jag är någons hjälte
 
 
 
Saker jag vill göra i framtiden
åka till Afrika och göra små barn glada och mätta!
ha mitt drömbröllop med sinnesjukt vackra brudtärnor
åka till maldiverna
åka till new york för att endast shoppa
vinna på lotteri? (blir lite avis när postkodslotteriet delat ut 60milj framför ögonen på en)
uppleva något stort som ingen kommer glömma så att jag kan säga ''jag var där''
 
 
 
 
Fina egenskaper
ärlighet
kreativitet
barnslig
snäll (jag behandlar andra som de behandlar mig så att säga)
 
 
 
Platser jag tycker om att vara på
jakobs hus
stranden
bland mina vänner
i min säng
i en dröm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frågor | |
#1 - - Lalitta:

sv: hihi ja!!

Fin blogg!

#2 - - Ida:

Sista bilden var jättevacker!
Sv: Jamen visst, super härliga :)

Upp