Tävling: guldmedlemskap hos Moderskeppet

 
Hej kära läsare!                 
Eftersom jag har legat dåligt till på bloggfronten så vill jag göra något för er eftersom ni står ut med detta!
Så jag drog igång en tävling tillsammans med Moderskeppet (som är världens bästa kurscentrum enligt mig)
Alltså vinnaren kommer få ett Guld-medlemskap hos Moderskeppet på en månad. Vet du inte vad det innebär fortsätt läsa!
 
Vad innebär Moderskeppet guld?
*Hela 249 timmars videoundervisning
*handlar om foto och bildbehandling
*Tillgång till alla utgivna kurser.
*Unika kurser som bara finns i Guld.
*Minst två nya videokurser varje månad.
*Allt fokus på fotografi och bildbehandling
*De bästa fotolärarna och vår pedagogik.
*Övningsbilder och stödmaterial.
 
Vad behöver du göra för att vara med?
1. För att jag ska märka dig lite mer än de andra så du får större chans gilla ''Fotograf Alice Karlsson''på facebook (kommentera sen om du gillat sidan också så jag vet. Har du inte facebook kan du skriva ett inlägg om tävlingen på din blogg)
2. Kommentera att du är med och tävlar. (Det är tillåtet att spamma!!!!)
3. Mest för att vara snäll och visa tacksamhet för att Moderskeppet vill vara med och sponsra gilla deras facebooksida om ni vill.
 
 
 
Så lycka till nu allihopa så kör vi på, tävlingen kommer att hålla på tills jag tycker tillräckligt många är med
Tävlingar | barn fotograf i skåkne, bröllopsfotograf i skåne, en månad, fotoblogg, fotograf alice karlsson, ialicekamera, moderskeppet, moderskeppet guld, sponsor, tävling | |
#1 - - Sanna Widman:

Jag är jättegärna med :)
Gillar både din facebooksida(sen länge) och moderskeppets :)

#2 - - Annika:

Jag är med :D
* Gillar dig på Facebook (Annika Rajamäki)

#3 - - hildas fotoblogg:

Jag är med! Vilket underbart pris, hade varit suveränt bra att få det ju! Gillar dig på facebook och moderskeppet (sedan innan). Åh vad taggad jag blev nu, håll tummarna. Vill så himla gärna vinna och kunna utvecklas med hjälp av moderskeppet!! :)

#4 - - Frida Lindqvist:

Hej, jag vill gärna vara med och tävla! Jag har gillat din facebook sida och jag gillar redan Moderskeppets sida sedan tidigare! :')

#5 - - Pontus Granlund:

Jag är med! :)
Gillar både dig och moderskeppet på facebook (Pontus Granlund)

#6 - - Josefina:

Jag är med och tävlar, har gillar dig på facebook (Josefina Gärling) och även moderskeppet :)

#7 - - Alexsandra:

Jag är med!
Gillat din facebook sida och moderskeppet. Alexsandra Andersson.

Skrivit en inlägg på min blogg: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se/2013/july/ar-med-och-tavlar.html#comment

#8 - - Thea:

Jag är med! :D

#9 - - Hanna:

Jag är med och jag gillar din sida och moderskeppets. (Hanna Plupp Vänman)

#10 - - Hanna:

Jag är med och jag gillar din sida och moderskeppets. (Hanna Plupp Vänman)

#11 - - Hanna:

Jag är med och jag gillar din sida och moderskeppets. (Hanna Plupp Vänman)

#12 - - Hanna:

Jag är med och jag gillar din sida och moderskeppets. (Hanna Plupp Vänman)

#13 - - Moa:

Jag är med och jag gillar båda sidorna på facebook :)
(Moa nilsson)

#14 - - Moa:

Jag är med och visar både tacksamhet och snällhet som gillar båda sidorna :) (Moa Nilsson)

#15 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#16 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#17 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#18 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#19 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#20 - - lisa [ fotoblogg ]:

Jag är med, har gillat moderskeppets facebook-sida & din ! :) ( lisa rönnberg @ facebook )

#21 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#22 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#23 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

#24 - - Elin (Fotoblogg):

Jag är med, har gillat båda sidorna (Elin Vikström) :D

Upp