varmt,ont och kliar

Igår var det förmodligen skånes varmaste dag detta året,över 30 grader och vi alla svettades som grisar. Så jag åkte till jakob för att sen cykla till badet som är typ 1,5 mil från honom så det gjorde vi och fyf*n säger jag bara vad jobbigt det var i en sådan värme och utan dricka.. sen när vi väl kom till badet ville man inget annat än att ligga i poolen hela dagen. Dock hann vi bara att vara där i cirkus 2 timmar innan de stängde och det var dags att cykla 1,5 mil hem igen vilket var ännu drygare efter att ha badat och kroppen inte orkade ett skit. Väl hemma hos Jakob igen blev det ''grille'' som vi av någon anledning börjat kalla det...vilket var trevligt trots alla var ganska döda..
 
Vi tänkte tälta igår kväll också vilket vi gjorde i typ en timme...det blev fuktigt och äckligt i vårt tält och hästflugor som bet mig och då fick jag nog så jag tog mitt pick och pack och travade in och de andra kom en stund efter när det börjat spöregna. Så jag somnade väl vid tre tiden och vaknade halv elva lagom död och varm och nu sitter jag här som en zombie som inte har en blekaste aning om vad hon ska ta sig till för hon är så varm.
 
så ny fick ni ett tråkigt och varmt inlägg från en zombietjej.
 
Hoppas ni har en bra dag i värmen allihopa!
Allmänt | |
Upp