Brist på något att blogga om..

Du heter: Ja vad heter jag...

Smeknamn:oftast Alleballe

Låt som när du är ledsen sörjer till?:Sörjer ingenting men Rihannas-stay kanske vad vet jag?

Beroende av: FRUKT!! Får jag inte frukt blir jag som någon sim inte har fått röka på länge..

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte men känner de mig tänker de väl ''OMG vilken crazy chica'' känner de inte mig är det väl typ ''omg vad tråkig och tyst''

Stämmer det?: känner du mig önskar du att du vore död för jag är galen och känner du inte mig vill du inte lära känna mig för jag är fett tyst..så ja ;)

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag har otroligt fina blåa ögon,att jag är duktigt på att fotografera och lite sådant.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag säger aldrig något jag inte menar så jag försöker sällan imponera på folk.

Hur imponerar man på dig?: Är sig själv,våga säga vad man tycker. Det värsta jag vet är folk som fjäskar,örk!

Brukar du skratta för dig själv?: OM JAG GÖR!!!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: från en killkompis: hahahahah

Var bor du?: i ett hus...

Trivs du där?: På sommaren ja på vintern neh

Äger du några converse: inte äkta,hade jag ägt ett par äkta hade de varit sönder inom en vecka..

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Brukar du bli för full: ehm..nej?

Vad har du för mobil operatör: Telesnor

Är du allergisk mot något: ganska mycket faktiskt men jag str

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Alice eller om det är typ mamma/pappa säger jag bara ''ja?''

Vem ringde du senast?: Pappiiii

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer inte ihåg...

Antal timmar sömn inatt: inte många..

Sov du ensam: yes!

Brukar du komma i tid: Oftast faktiskt :)

När mår du bra: När det är sommar och jag känner mig ''fri'' från allt jobbigt och när jag är tilsammans med mina underbara vänner!

När blev du fotad senast: Av mig själv.....typ förra veckan

Hur känner du dig nu: trött och en aning stressad över skolarbetet

Vanligaste färger på dina kläder: vitt,grått,svart eller blått  

Vad tycker du om fötter: det är väl nödvändigt ;) nej men är ingen sån som äcklas av fötter

Vad saknar du: sommaren...

Hade du en bra kväll igår: nej...var trött efter idrotten så somnade i soffan halv åtta sen när jag skulle gå och lägga mig i sängen klockan tio typ så kunde jag inte sova..

Favorit dryck på morgonen: kall oboy med oboyklumpar i

Rakar du benen: Nej jag ser ut som en orangutang på benene....ofc jag gör!

När brukar du oftast gå och lägga dig: är född trött av trötta föräldrar så halv 10-11 kanske?

Är du blyg?: ibland...

Sysslar du med någon idrott: HAHAHA nej...

Vill du hellre ha mail än brev: Yes,älskar mejl! 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nje inte riktigt..

Har du spytt offentligt: inte vad jag kan minnas

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: pass?

Är du nöjd med ditt liv: Kan knappt bli bättre!

Är du bortskämd: absolut inte!

Vad gör du i morgon: går i skolan?

Vad är det värsta du vet?: DISKTRASOR!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: nu när jag bytat skola mellan 10-50:-...måste sluta handla allt..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Alla som inte tar droger..

Vad längtar du till?: sommaren,kommer bli heeeeeelt galet!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: helt klart,litar på dem till 100% så jäkla bra!

Vad använder du för shampoo?: det som står i duschen..kollar aldrig

Vad är det finaste du fått?: jag gillar allt jag får så allt

En speciell dag du minns: När min första kusin föddes,shit som jag längtade! ( det gjorde jag med min andra kusin med såklart)

Hur gammal är du: 16

Tycker du om någon just nu: Jakobski :)

Du samlar på: pengar?

Gröna eller röda äppeln: gröna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma/pappa

Gillar du golf: nej fyfanken..

Vilken tid gick du upp idag: 05:50

Har du sovit i din egna säng inatt: yyyeeee

Har du strumpor på dig nu: yesbox

Är det okej att gråta: klart!

När grät du senast: kommer inte ihåg

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kamerasaker,åka på en feteresa,och ta med bästavän på en fet shoppingtur i typ New York

Bär du glasögon eller linser: nope

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hell no!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: tyvärr vaknar jag med ljuset så.....sju...

Har du piercing: om hål i öronen räknas så

Vill du gifta dig: jadå

Vill du ha barn: yes

Solar du ofta: inte i solarium men varje sommar varje dag!

Är du bra på att laga mat: Det tycker jag

Är du flygrädd: har aldrig suttit i ett flygplan så kan inte svara på det

Hur vig är du: nu mera inte alls vig,för tre år sen,jättevig!

Är du musikalisk?: min pappa är och det har jag fått av honom så ja

Vad dricker du helst när du är törstig: iskallt vatten eller mjölk

Vilken är din favoritglass: ben & jerry's chocolate fudge eller hallon sorbet

Tror du på ett liv efter döden: nej

Tycker du om sushi: blörk...

Vad äter du helst när du ser på film: glass

Bor dina föräldrar tillsammans: yes

Har du tandläkarskräck: ibland..beror helt på vad jag ska göra..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: någon gång har jag säkert

Biter du på naglarna: nej fy..

Röker eller snusar du: samma svar som ovan..

 

 

 

Detta får ni för att jag inte bloggat på ett taf och för att jag har bloggtorka....nu åter till mit riktigt tråkiga  skolarbete..

 

 

Frågor | |
Upp