Årsburk-2014


Då var det dags för mig att öppna min årliga årsburk,en burk där jag stoppat ner lite lappar om vad som hänt,minnen,sms & foton. Jag kommer att dela med mig av vissa men andra saker är för privata!

•jag har gjort saker jag inte trodde lilla fega jag skulle göra
•umgåtts med nya människor (som jag inte träffar lika ofta i dags läget  )
•22/3- första fyllesms jag fick av C där han förklara hur han kände,knappt läsbart ;)
• "jag har ångrat mig,jag tycker inte om dig,jag är kär i dig"
•vår första puss
•31/3- Vi <3
•fint sms från Carro 
•ord från en kompis jag blev chockad över

Här är några av det,mestadels från C! Jag tycker det är jättekul med denna burken och har gjort det 2 år i rad nu och tänker inte sluta,sjukt kul att läsa lapparna och se vad som hänt under året,hade visserligen kunnat stoppa i den lite flitigare men men. 

Nu ska jag vila lite innan jag ska åka till C och vi ska göra oss redo för ikväll.
Först ska vi bort och äta sen tar alla där tåget till Danmark.

Jag hoppas ni får ett riktigt gott nytt år och tack till alla er som följt mig även under detta året! Ni är bäst ❤️

Puss&Kram
Alice
Allmänt | |
Upp