Världens bästa ungar





Efter jul nummer två och julklappsöppning med speedade och glada barn blev alla rätt sega så jag la mig i sängen och titta på vänner. Efter ett tag kom min lille gosepelle Hugo,som förövrigt hade världens sötaste pyjamas(!!!) och ville ha en kram,det slutade med att två av kusinerna + syrran låg i sängen med/på mig och kollade på bilar. Blixten mcQueen är killarnas favvo ;) 
Jag kan inte klaga för det var ju bara för gosigt!
Nu har vi iaf julen full med kylmat höll jag på att skriva men kylen full med julmat från igår och även tupp från idag,så mycket mat så det räcker en vecka till iaf,om man nu orkar äta det sp många dagar i rad...nu ligger familjen utfläkta i soffan framför sällskapsresan och jag funderar på att pallra mig tillbaka till sängen för jag är inte heller så pigg längre!
Så godnatt på er!
Hoppas ni haft en bra jul,kram!
Allmänt | |
Upp