Skönhetstips på fotoblogg

Jag vet detta inte är någon skönhets blogg men har ju bloggat om allt annat än foto ett bra tag men nu kommer här ett litet tips!

Denna tub köpte jag igår,jag skulle in och ha en primer eftersom min hud tenderar och bli glansig under dagen när jag har smink. Men istället rekommenderade hon denna tuben som gör att huden håller sig matt,dens huvudsakliga uppgift är alltså inte att få sminket att hålla eller något sånt utan att göra huden matt bara utan att torka ut den. Den innehåller bambu extrakt som ska göra att din hud får balans och typ suger upp din huds olja eller vad man ska säga. 

Jag testade den nu imorse och direkt när den torkat ser man verkligen hur matt huden blir jämfört med vad den var innan,testade den också lite igår (T-zonen,eftersom det är där jag blir oljig) för att se hur länge den höll och jag var till & med matt när jag vaknade imorse?!

Så jag rekommenderar verkligen denna kräm (trots jag knappt hunnit testa den) ,den innehåller 75ml och kostar 99:- på kicks så det är mycket för lite pengar! 

Puss & kram!
Allmänt | |
Upp