Smakar på lite sommar


Sitter här med en rabarber & jordgubbssmoothie & bara längtar till sommaren. För att vara ärlig känns det väldigt plågsamt! 
Framför mig sänds vädret på tv & allt jag ser är ett snötäckt Sverige,detta suger verkligen! Jag hatar snö! Den enda gång jag kan tolerera snö är om jag ligger i någons armar eller sitter framför vår öppna spis,DÅ gillar jag kylan,annars kan det vara! 
Bara cirkus fem månader kvar tills vi får lite värme & det är dags att hänga undan långbyxorna & dra fram shortsen & klänningarna...åååh klänningar...mår så dåligt av kylan & mörker! 
Aja till något positivt nu då,på fredag är det partaj med några tjejer från klassen & typ 200 andra,känner mig inte så värst taggad men det kommer! Kommer dock sakna mina festprinsessor som vanligt...

Nu ska jag & syrran iaf kolla farmen så vi hörs :)
Allmänt | |
#1 - - Ella:

Hej! Har sett du lagt ut för längesen något du köpte på body shop! Vad har du för produkter därifrån & är dom bra? :)

Upp