Vinn sommarens snyggaste bikini

Hej alla läsare,nu har ni chansen att kamma hem sommarens snyggaste bikini från www.todiefor.se , personligen är min favorit den rosa (Hips don't lie) och den vita (Monday lily) som är med i bilden,tänkt ändå att vara brun i dessa bikinis,så himla snyggt!

För att vara med och tävla behöver ni bara göra några få enkla saker: 
 
1) Följ ToDieFor på instagram @TodieforSwimwear eller på www.facebook.com/TodieforSwimwear ,gärna båda!
2) Skriv en kommentar i detta inlägget om vilken modell du vill vinna,vilken storlek du har och glöm inte din epost!
 
Ni har 3 dagar på er att tävla innan en vinnare dras så skynda skynda!
Tävlingar | gratis, todiefor, todiforswimwear, tävling, vinn | |
#1 - - Carolin nilsson :

Skulle vilja vinna hips don't lie stl S! Min mail är [email protected] :)
Följer redan dem överallt :)

#2 - - Matildaaaaaa:

Heeeeeej Alice! Jag skulle vilja vinna summer breeze dark blue i strl S. Following them on instagraaam too!

#3 - - Johanna:

Skulle gärna vinna hips don't lie i storlek L (top) och M (underdel).
Följer dem redan lite överallt ;)

#4 - - Henrietta:

Jag följer från förr på instagram!
Vill vinna ''Hips don't lie'' I storlekarna S i övre och XS i nedre!
Min email är: [email protected]
Håller tummarna nu, har varit med i så många tävlingar som denna men aldrig vunnit den här bikinin!

#5 - - Felicia Aveklew:

Så kul med tävling! :D
Skulle vilja ha "summer breeze" topp L och underdel M :)
Min mail: [email protected]

Kram!

#6 - - Johanna:

Jag skulle vilja vinna "Hips don´t lie". Överdel i S och nederdel i XS.
Har varit med i många tävlingar, utan vinst. Hoppas på de bästa nu!! :D

#7 - - Michelle Bergström :

Jag följer redan på instagram och gillar på Facebook. Jag skulle vilja vinna "LOLA", storlek M i överdelen och S i underdelen.

#8 - - Emma Forss :

Åhh vilken rolig tävling, perfekt nu till våren och sommaren! :)
Jag har gillat deras Facebook sida och följer dom redan på instagram.
Om jag vann skulle jag vilja ha "sugar daisy" stl. S på överdelen och XS på underdelen.
Min mail är: [email protected]
Håller tummarna nu!! ;)

#9 - - Emma:

Skulle vilja ha en Sugar Daisy XS i underdelen och S i toppen om jag skulle vinna !
min mail är : [email protected]

#10 - - isabelle rönn:

Hej skulle verkligen vilja ha en sånhär bikini! vill vinna bikinin thinking of you, överdel M och underdel S !
Kram

#11 - - Carro - en alternativ bloggerska:

Gillar redan via facebook, hade velat vinna:
http://www.todiefor.se/swimwear/spellbound/spellbound.html
I storleken M i båda delarna :) Kramisar Carro

#12 - - Malin :

Hej! Jag skulle vilja ha bikinin thinking of you, i storlek S i överdel och S i underdel. Jag skulle vilja vinna bikinin för att jag verkligen behöver en fin bikini tills sommaren som jag kan känna mig bekväm i. Följt på instagram där jag heter @malindruker! Kram

#13 - - Lina:

Monday lily! Överdel: S. Underdel: M.
Mail: [email protected]

#14 - - Molly Brolin:

Hej! Skulle jätte gärna vilja vinna LOLA i storlek S i både delarna!
Jag följer på Instagram och Facebook! Hoppas jag vinner!
[email protected]
Kram!

#15 - - Molly Brolin:

Hej! Skulle jätte gärna vilja vinna LOLA i storlek S i både delarna!
Jag följer på Instagram och Facebook! Hoppas jag vinner!
[email protected]
Kram!

#16 - - Molly Brolin:

Hej! Skulle jätte gärna vilja vinna LOLA i storlek S i både delarna!
Jag följer på Instagram och Facebook! Hoppas jag vinner!
[email protected]
Kram!

#17 - - elin :

Hips dont lie, size S
[email protected]

#18 - - Amanda:

Jag har följt på FB och älskar verkligen Madalynn den vita med blå prickar så fin!! [email protected]

#19 - - Jolina Eriksson:

Jag är med! Följer på instagram och gillar på fb, skulle vilja vinna hips dont lie i storlek M på överdelen och S på underdelen. [email protected], kramis :)

#20 - - Felicia - Drömmen om att bli Fotograf:

Åh vad grym tävling!! <3
Om jag vann skulle jag vilja ha ”Thinking Of You” i storlek XS.. Min Mail är [email protected]..
Håller tummar och tår att jag en lika
snygg bikini som alla andra får!! =)
Gillar och följer deras facebook sida

#21 - - Julia D:

NAOMI (to die for)
http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html
Både under och överdel i storlek S.
Jag skulle vinna denna bikini för att jag länge samlade på olika bikinis, men i december år 2012 brann min familjs hus ner till grunden och ingenting förutom min kanin klarade sig. Jag har varit med i såå många tävlingar om just todiefor bikinis, min mamma och pappa skulle aldrig gå med på att köpa en så pass dyr bikini. Om jag skulle vinna skulle jag kanske liite stoltare visa mig i bikini. Kram på dig

#22 - - Felicia:

Summer breeze skulle jag vilja vinna!
Följer dem på instagram.
Storlek s i överdelen och m i underdelen
Min mail är [email protected]

#23 - - Simone:

Helloooo!
Me would very mucho like hips don't lie i S i underdel och M i överdel!
Kul med tävling btw! :D

#24 - - Sanna Svedin:

Jag följer dem på instagram och om jag hade turen att vinna hade jag velat ha Summer Breeze, båda delarna i strl S!:)

[email protected]

#25 - - Nelly Persson:

Jag vill ha thinking of you i storlek M-underdel S-överdel

Upp