Full rulle all the time



Igår var en rätt lugn dag i skolan,hade ingen vanlig lektion utan var fritt arbete på engelskan och efter lunch skulle vi se på teater vilket var ett rent helvete...där var säkert mellan 40-45 grader där inne i det lilla huset vi var,det var fan olidligt. Så när jag kommit hem stack familjen till närmsta sjö med hundarna och jag tog ett premiär dopp,helt galet kallt var det! 

Idag stog städning på schemat och vi började vid halv tio och har precis slutat så ska snart gå och fixa mig sen blir det att dra iväg på kusinens 4års-kalas där det förmodligen blir full rulle. Kommer vara helt död ikväll...
Jag antar några av er hörde åskan inatt?  Jag vaknade från min powernap klockan 11 igår kväll,gick upp för att ta mackor och gick och la mig igen för stt ha sex and the city marathon och helt plötsligt braka det som in i så jag höll på att trilla av sängen...jag brukar älska åska men jag antar detta var lite väl mycket buller...

Nästa helg blir förmodligen ännu mer fullspäckad än denna,lediga torsdag & fredag och på fredag blir det först lite skitsnack hos Sofia innan vi drar vidare till en i klassen för klassfest vilket ska bli riktigt kul,dagen efter sticker jag och mitt hjärta på 20års-fest och på söndagen blir det bio,också med min plutt. Så jag ser verkligen fram emot nästa helg,ovanligt jag brukar ha så fullt upp! Kommer köra på zombiestyle på måndag haha...

Nu ska jag iaf gå oxh fixa mig,ha en bra lördag folks,kramis!
Allmänt | |
#1 - - MATILDA:

gott :D

Upp