Förlåt


Jag tänker göra detta inlägget kort. Först,wow,för att det fortfarande kommer in folk hör trots det ekat tomt. Sen till poängen,sedan vi sågs sist har det hänt en del,först hade jag den bästa perioden i mitt liv typ och därför bloggade jag inte sen kom det värsta tänkbara. Människan jag planerat dela hela mitt liv med ville inte samma sak helt plötsligt. Mer än så behöver jag inte säga om det. Så jag har gått ner mig rejält,fått gå på lite tabletter och mår helt enkelt inte okej på något plan över huvud taget. Därför har jag inte haft orken till stt uppdatera här inne efter detta då jag verkligen mår dåligt och bara vill ligga i min säng hela dagen. Hoppas ni har förståelse och så ses vi när vi ses helt enkelt! Kram på er
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Du är en av den vackraste personen med några av de finaste och underbaraste ögonen jag vet, du kommer fixa detta. Du har familj och vänner som kommer finnas där för dig i de allra mörkaste stunderna. Kommer ta tid men så stark som du e så fixar du det! ❤ #BeStrong

Svar: Haha aw! Tack så mycket Joel! Det är inte så lätt när det känns som hela ens framtid bara rasade men jag tar en dag i taget och försöker ta mig upp även om vissa dagar bara drar mig ner igen!
Alice Karlsson

Upp