Jfr.se rabattkod till mina läsare

Hej på er!
Många av er känner säkert redan till jfr.se, en sida med kläder,skönhetsproduktet, coola beanies och lite till. Några produkter jag gärna vill ha ser ni ovan, har alltid varit sugen på att testa deras små handspritar med doft,min hy har ofta röda fläckar vilket wet n wilds gröna concealer nog kan fixa så den är jag också väldigt sugen på, och för att inte snacka om tröjan, ''where's the food'' den är som gjord för mig verkligen! Dessutom är priserna kanon för min plånbok!
Just nu har Jfr erbjudit mina läsare 20% rabatt på hera delas sortiment det ni behöver göra för att ta del av rabatten är att ange koden jfr2015 och den är giltlig fram till den 10:e Mars så det är ganska snart så ni får skynda er! För att komma till deras sida klicka bara på bilden!
 
Hoppas ni hittar något snyggt och ha en bra shoppintur ;)
företag/sponsring/rabatter | |
Upp