Pannkaksfrulle

 
Här om dagen när andra hade opponering på sitt gymnasiearbete var jag ledig för jag var klar så då passade jag på att unna mig en välförtjänt pannkaksfrulle med glass och hemmagjord jordgubbssås vilket jag inte gjort på länge och det var sååååå gott!
 
Idag har jag gått på ett efterlängtat påsklov och har lite saker inplanerade nu! På måndag ska jag dra mig till frissan för jag lyckades färga mitt hår smått oranget när jag skulle göra det blont så nu ska hon fixa till det så jag slipper att skämmas och inte kunna gå någinstans utan att stoppa in håret i mössan. På tisdag är det min och C's ett-års-dag och vi ska först bowla sen ut och käka på en restaurang i Lund som heter Rose garden där det är buffe som gäller,det är mesta dels thaimat har jag fått förklarat för mig sen är där råa varor som man kan gå och plocka sen tillagar kocken det mitt framför ögonen på en och ovan på allt är där en efterrättsbuffe...gissa om jag är taggad? Dessutom var det längesedan jag spelade bowling så ska bli skoj att spöa christopher i det ;)
På fredag har jag en fotografering med en tjej och hennes familj som kommer ner till skåne för att bli fotade av mig,känner mig nästan lite speciell hihi!
På lördag ska jag sno min minsta kusin för att han ska stå modell till mig till ett skolprojekt och efter det är det på tal om inflyttningsfest och utgång,så detta blir nog ett bra lov och förhoppningsvis hinner jag vila också för att samla kraft till slutspurten i skolan nu. 77 dagar till studenten ocg 56 dagar till balen,gissa om jag längtar!!!!
 
Nu ska jag iaf kolla tv och vänta på att mitt hjärta kommer hem så jag kan få krama om honom!
 
Ha det bra så länge!
kram!
Allmänt | |
Upp