Amerikanskt godis=blä






Så...för någon vecka sen beställde jag hem amerikanskt godis för det är något jag velat smaka länge av någon konstig anledning. Iallafall blev min slutsats att USA kan inte göra godis? Choklad,fine,godis,örk!
Om vi börjar uppifrån och ner:
Warheads: det var två pinnar en Blue raspberry och en sour watermelon som man då kunde doppa i pulver med smakerna apelsin,äpple,körsbär & vindruva. Det enda som inte smakade så jättekemiskt och som inte var äckligt var melonpinnen,äpplepulvret och apelsinpulvret,de andra var riktigt vidriga..
Sen kommer twizzlers.. Asså om de påstår att detta ska smaka jordgubbe vet jag inte vad de har för jordgubbar där borta...asså de var riktigt äckliga!!!
Jag var såklart tvungen att testa deras version av våra fiskar och de var faktiskt helt ärbara,lite skillnad var det men inte jättestor. Sen kommer vi till min favvo,gnaw-chokladet mmmm det är då vit choklad med mintsmak och mörka choklad virvlar,det var sååååå gott!!!!! Och oreobrownien var också ganska god,skulle inte vilja kalla det brownie utan tyckte med det smakade som kakdegen när man gör chokladkakor..men den gick att äta!
Där fanns rätt många fler saker jag velat beställa men som var slut och det blev faktiskt ganska dyrt för så få saker men en gång skadar väl inte.

Idag har jag påbörjat min långhelg vilket ska bli riktigt skönt,tyvärr så ska jag plugga hela så jag blir av med allt så snabbt som möjligt. Men nu är det soffläge och ugly Betty som gäller!

Kram
Allmänt | |
Upp