Collective haul i bildform

Kontraktet är skrivet på lägenhet och den första november flyttar jag igen och jag längtar så himla mycket! När jag skulle kolla på den så trodde jag det var en etta men det visade sig vara en tvåa vilket är såååå skönt,hatade att ha soffa och säng i samma rum! Tyvärr är köket litet och mörkt och den enorma hallen grön men att jag fick den målad och att det var en tvåa väger upp det lite negativa. Jag har dessutom tvättmaskin,asså den känslan är helt galet skön,slippa gå ner i en mörk läskig källare när man är mörkrädd hah...Nu tänkte jag iaf dela med mig av lite jag gått och samlat på mig de senaste veckorna,flyttgrejer och annat gott. Detta är ganska långt ifrån allt men orkade inte fota och leta upp alla saker så ni får nöja er med detta! 
fått av mamma & pappa
från ikea (ofc..)
Nya nike som dock hunnit bli lite smutsiga 
Stövlar från din sko,dock är de superstora i vaderna,ser lite löjligt ut men jaja..
4 innerkuddar för framtida soffan,ska bara hitta snygga fodral också...
6st djupa små skålar som matchar resten av tallrikarna
bestick
massa små skrafs som stekpannor,grytor,köksredskap,ugnsformar,mått,vispar,verktyg mm 
servisen,älskar verkligen den,så himla jag!
gillar inte riktigt ikeas koppar så hittade dessa på city gross,billiga och söta :D
har fastnat för det här med drinkar så var tvungen att köpa detta lilla mojito-set så nu ser jag fram emot många mysiga drinkkvällar med fina vänner!
 
men nu ska jag fortsätta kolla på 'i am cait' sen blir det sängen för min del eftersom det är upp tidigt imorgon för jobb igen,herregud var tog helgen vägen...
hoppas ni haft en bra helg iaf så hörs vi!
 
Kram!
Allmänt | |
Upp