Happy birthday to me!

Hej på er!
Så var det måndag igen,nya chanser nya danser som de alltid sa på mitt gamla jobb. Nya danser? Makes no sense egentligen men men..
Så helgen har gått och får ju ändå påstå jag haft en mysig men som vanligt alldeles för kort och snabb helg!
På lördagen hade jag ställt klockan på halv sju för att gå upp och plocka undan lite och slänga i en maskin tvätt för en timme senare skulle jag passa 2 av 3 kusiner. När de väl åkt hem var det bara att göra vid sig och packa och åka hem till mina föräldrar för att sen gå till min barndoms vän för att fira hans födelsedag som egentligen är idag. 
Sen har vi ju då söndagen,min födelsedag,har sagt det innan och säger det igen...19...vilken onödig ålder!
Vaknade iaf på ett sätt som för mig är något av det bästa och sen satt jag i sängen med frulle framför vänner tills klockan var halv 1 då det var dags att åka till mamma och pappa igen för att farfar skulle komma och lämna present. Sen avslutade vi dagen på bästa sätt med middag på Rosegarden i lund och man gick som vanligt där ifrån rund som en fotboll...
 
Så nu är ni lite uppdaterade om helgen,kanske inte så jättespännande för er att läsa egentligen men i brist på annat att skriva hah...
Ska se om jag slutar tidigt idag så jag kan sätta mig och redigera lite bilder som ska upp här som jag egentligen skulle gjort i helgen men blev inte av.. och knåpa ihop lite andra inlägg.
 
Nu ska jag bara gå och borsta tänderna och ge kattskrället mat och packa väskan sen är det dags för mig att gå till jobbet. Jag hoppas iaf att ni får en riktigt bra start på er vecka så hörs vi när vi hörs helt enkelt!
 
Kram
Alice
Allmänt | |
#1 - - Elin:

Vilken mysig helg! Det går verkligen fort! Grattis i efterskott :)

Svar: Helt klart! Tack så jättemycket! :D
Alice Karlsson

#2 - - Gabriella:

Grattis i efterskott!!

Svar: Tack så mycket :)
Alice Karlsson

#3 - - Emma Engström:

Massa grattis i efterskott! :D

Svar: Tack så jättemycket :D
Alice Karlsson

Upp