1:a advent


Hej på er!
Idag är det första advent och jag har bara myst runder med min fina som kom inatt vid 3 tiden. Igår var det julmarknad här i byn som jag tyvärr inte orkade mig ut på,dessutom är den sjukt liten så antog det inte fanns något kul. Gårdagens förmiddag spenderades på vårdcentralen för jag antog jag hade urinvägsinfektion och visst var det så...så nu går jag och knaprar tabletter. De ska tas med mat vilket jag inte gjorde igår och biverkningarna var illamående,gissa hur bra jag mådde när C kom inatt,trodde jag skulle dö,hatar verkligen må illa!

Nu har C iaf åkt hem så jag ligger och slöar i soffan och håller på att somna,imorgon är det ju första december vilket innebär choklad,dubbelt med choklad för mig eftersom jag fick en till kalender av C's mamma,WOHOOO! Dessutom ska det bli spännande att se årets julkalender,kvittar hur gammal jag är,kommer ändå kolla på julkalendern och gammal Disneyfilmer! Dock hat jag enormt låga förväntningar på årets...vart är snön liksom? Det är inte sommarkalender...

Nu ska jag åter gå till tvn så vi hörs i nästa inlägg!

Kram
Allmänt | |
Upp