Livet rullar på utanför datorburken.

Jag suger på att hålla en blogg igång och kan inte säga något annat... Jag har träffat massa vänner,åkt till stranden och jobbat på brännan,skaffat bonnabränna....som jag inte får bort..... Fotat del nummer 2/3 på fotojobbet för kommunen blev faktiskt riktigt nöjd med vissa bilder och de kan jag inte ljuga om. Jag har helt enkelt njutit av att solen har tittat fram i en vecka,det var en härlig vecka! Sen har jag ju målat lite fönster och sånt tråkigt hemma med men sånt är inte kul att veta. dessutom jag som aldrig tränar eller något cyklade i 40 minuter ganska snabbt och det kändes i magen idag måste jag säga...aj... Ni har väl inte glömt "the naked truth"? Många har velat vara med men har inte fått in något i inkorgen än så sätt lite fart jag är spänd på att få se andras!

Allmänt | |
Upp