8 saker jag längtar till:


8 saker jag längtar efter,inte i någon speciell ordning.

1: semester-ligga vid poolen och pressa,strosa runt i en stad jag aldrig varit i,vakna upp till hotellfrukost i någon vecka,slippa skolan på vintern,fast hade kunnat åka nu också,har känslan av att denna sommarens väder kommer förbli såhär-regnig & grå!

2: familj-även om jag aldrig hade orkat med att ha barn vid min ålder längtar jag ändå så jag nästan spricker,en liten krabat med skrynkliga fingrar och tår,tjocka kinder och kristallklara ögon som kan sussa sött på ens mage. För att inte snacka om bebisskrattet sen,får mig att smälta varje gång! Visst det finns jobbiga saker också men det är det värt! 

3: lägenhet- jag trivs bra här hemma även om vi går varandra på nerverna lite då och då men ändå längtar jag tills att få stå på egna ben,handla själv,med egna pengar,ha det möblerat som jag vill osv. Jag tror dock nätterna hade blivit lite jobbiga men hade försökt tvinga Christopher att komma och bo hos mig-mörkrädd som jag är när jag är ensam ;) 

4: Christopher- ja,det blir mycket tjat om honom på alla sociala medier men så blir det när man är kär som en tok i honom,saken blir inte bättre när han inte har internet och jag inte har sms och han ska sova på jobbet och jag inte fått min dagliga dos av snack med honom heller...

5: SHOPPING!- åååh jag vill så gärna shoppa,det är ju galen rea i princip överallt-och jag är pank!!! Varför har jag alltid pengar när jag inte hittar kläder och inga pengar när jag hittat MASSA kläder?

6: Februari- inte för att det ska bli vinter,usch nej,utan att jag vill mina planer ska "gå i uppfyllelse". Jag & C i ett varmt land,bara vi två! Jag hoppas hoppas hoppas så jag kokar över snart! 

7: Bada-vädret är ju verkligen piss rent utav sagt! Ena sekunden är det hur varmt som helst,en halv sekund efter spöregnar det? När är det meningen jag ska få ligga på stranden eller vid poolen? Har suttit inomhus hela sommarlovet än så länge och jag vill definitivt inte det ska fortsätta såhär!

8: Fritidsbaren- ett måste var sommar är att åka till Ystad och till Fritidsbaren! Tyvärr måste jag nästan säga att deras köttbullar är pyttelite godare än min mormors,men väldigt pyttelite,och min mormors köttbullar går inte av för hackor inte! Och såklart är det ett måste att även käka kulglass och gå ner på stranden efteråt! 


Allmänt | |
Upp