Home

    
    
 
Hej på er! Jag vet här ekar tomt men har haft mycket att göra med flytten,komma i ordning osv och har dessutom inget internet än. Just nu är jag hemma hos mamma och pappa och har med mig datorn för att kunna visa er lite,allt är ganska långt ifrån klart men jag stormtrivs ändå! Där står saker lite överallt som jag inte ska ha kvar där utan som bara står där tills hallen ska bli målad nästa vecka förhoppningsvis,tex spegeln på byrån. Bilderna ni ser ovan är från mitt tv-rum och sovrum och även två detaljbilder från köket. Där var mycket disk så kände inte för att ha med det på bild och orkade inte diska imorse hehe... Köket är ganska litet och mörkt vilket är lite synd och det är ganska dåligt med förvaring men att jag har två rum överväger det hela! Toaletten är dessutom inget märkvärdigt och inget kul att kolla på och hallen har en så ful grön färg så att den skadat era ögon så den får ni se en annan gång ;)
 
Förresten,jag märkte imorse när jag tog bilderna hur jäkla bra min katt gör sig som en inredningsdetalj haha! men visst gör han? och förresten #2...JAG ÄLSKAR MINA FÖNSTER!!! Om jag flyttar här ifrån någon gång ska jag ta med mig fönsterna,så mycket gilar jag dem! Stora och fina och med bred/djup fönsterkarm,åååh vad jag tycker om det!
 
Nåja! Nu har ni iaf fått se lite hur jag bor och jag trivs så himla bra där och tycker faktiskt inte alls det är så hemskt som jag trodde det skulle bli att bo själv,det är faktiskt väldigt skönt att inte behöva ta hänsyn till andra och kunna bjuda in vem man vill när man vill och slippa att tjata på någon om att göra sina sysslor osv,jag gillar det helt enkelt! Sen har jag ju min gosiga lilla kise också som dessutom också verkar tycka om sitt nya hem,aldrig sett honom så lugn!
 
Nu ska jag iaf sätta mig och betala lite räkningar och redigera lite bilder från helgens fotojobb jag gjorde medans jag har internet! Men vi hörs väl en dag!
 
Kramisar!
/Alice
FOTO-stilleben | |
#1 - - Emmy:

Men vad fint du har det!

Upp