Vad hände?









Hej på er fina ni!
Asså jag skäms på riktigt över bloggen just nu eller rättare sagt över hur oaktiv jag är på den...
Men är inne i en väldigt stressig period just nu där jag inte mår så himla bra så mina dagar ser ut såhär:
-vaknar och är svintrött och snooze:ar 
-jobba som en zombie
-komma hem,ta en powernap (på typ 2-3 timmar...)
-vakna,laga middag 
-gå och lägga mig igen
Spännande va? Jag sover alltså bort mina dagar för stressen tar kol på mig...

Men vad jag kom in här för att säga egentligen var,vad i hela friden hände med min statistik den 23:e och 24:e (tror jag det var...) asså min statistik gick i taket och när man inte bloggat på så länge varför förtjänar man att ens statistik nästan 4 dubblas? Om någon vet varför får ni jättegärna berätta! 
Ser att någon av er stannat kvar också så får säga välkomna till er och berätta gärna hur du hitta hit om du har lust för jag förstår ingenting!

Ska försöka bli bättre men lovar tyvärr ingenting! Men jag hoppas iaf ni får en fin Valborg och helg med nära och kära!

Kram 

Allmänt | |
#1 - - Elsa:

Mm vad gott det såg ut! :)

#2 - - Alice:

Skäms inte, hälsan går före allt annat, bloggen får komma i andra hand! :)

Upp