#girlpower


 






Hej på er kompisar!
Längesen nu! Har haft alldeles för mycket att göra sen sist vi hördes och mycket på jobb vilket innebär sena kvällar och en trött Alice som enbart vill sova ochinte orkar blogga...
Nu är det iaf äntligen fredag och jag sitter hemma hos mamma och pappa och bara andas ut glad över att det är helg.
Igår efter jobbet var jag med mamma och några bekanta till oss på byns ena byghandel för de hade en tjejkväll, Jaha tänkte jag för det lät först lite konstigt men fick sen höra en inredare skulle dit och jag som älskar inredning ändra ganska snabbt åsikt. 
Kvällen bjöd iaf på väldigt mycket inspiration från de olika borden men jag hängde mest vid det där Malin stod.
Hon börjadekvällen med att presentera sig själv och lite vad hon gjort i livet och det enda man kunde tänka var i princip ''wow,vilken engagerad och grym kvinna!''... levt i rom,startat upp en bokbar där,modellkarriär,bloggare för Elle decorations,renoverat sitt hus från ''ruckel'' till drömhus,ja den kvinnan har gjort en del helt enkelt!
Väldigt inspirerande var hon iaf och när kvällen gick mot sitt slut och vi skulle hem gick jag hem med en burk tavelfärg för att kunna pyssla lite,väldigt sugen på att göra glasen som ni kan se på bilden med dukningen som Malin gjort,gillar även ideen med tapasbrädan!!! Sen får vi se vad mer jag hittar på då burken är så stor.
Synd bara jag tycker det är så sjukt obehagligt med kritor men har för mig det finns sånna pennor istället!
 
Så jag tackar Malin för en inspirerande kväll och vill ni kolla in hennes blogg så är det den HÄR som gäller och just detta inlägget är om gjutning som hon också visade upp igår!
 
Nu ska jag säga hejdå för idag,ska försöka hinna med att blogga om lite nya budgetprodukter jag klickat hem på sista tiden,tycker verkligen det är jättekul att testa olika budget märke för där finns ju trots allt riktiga billiga guldkorn lite här och var!
 
Kram på er! Hörs imorgon!
Allmänt | |
Upp