Tre snabba




Hej på er! Det går lite sådär här inne. Har typ ingen lust att blogga så mycket för tillfället och har haft så mycket annat att göra. Sen vi sågs sist har jag typ städat hela tiden känns det som men förmodligen är det inte så. Har haft en liten orolig period då det hände lite grejer med en nära vän,fått visstidsanställning istället för timmis vilken känns så tryggt för plånboken,första grillningen,massa jobb dagarna ut. Känns som jag bara hinner hem och försöker städa,lagar mat sen går jag och lägger mig. 
Har blivit några sena kvällar nu där jag somnar vid halv 2 och har insett nu att det håller nog inte,så trött jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Kände att detta blev ett lite blurrigt inlägg men ville mest uppdatera er om att jag lever,nu ska jag slappa en stund och fixa matlådan innan jag ska dra till jobbet.

Kram på er!
Allmänt | |
Upp