Favorite things at home

Hej på er!
Sen vi hördes sist har väldigt mycket hänt. Jag bor inte kvar i samma lägenhet ens för att ta det största exemplet och nedan tänkte jag visa lite favoriter som finns här hemma,allt från stort till smått och nytt till gammalt Det kommer även komma bilder på hur hela lägenheten ser ut,en annan dag när här är städat och dygnets 24h tillåter.
 
1) Mitt nya skåp och vinglasen (trots jag inte dricker vin) 
2) Min faketrä-låda med salt & peppar kvarn i 
3) Blomman jag fick av mina fina vänner när jag flytta in i första lägenheten som börjat blomma igen.
4) Min steghylla i mitt sovrum
5) Mina prydnadssaker på vänster sida tvn.
6) Mina prydnadssaker på höger sida om tvn..hehe
7) Min balkong
8) Ett läppstift jag fick i en glossy från Medusas makeup i färgen ''suger daddy''
9)  Ögonbrynspenna från glossy,studio 10, ögonbryns gel från Benefit från en glossy,ny highlighter från Ofra
10) Min nya telefon iphone SE i rosa och skalet jag köpte i bulgarien
11) Min ljuskrona i sovrummet
 
Allmänt | |
Upp