20 frågor



1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

hmm,svenska hollywoodfruar,pretty little liars ,how i mer your mother eller vänner,älskar alla fyra,fast jag är rätt skraj av mig så Pll kanske är fel att välja då ;)


2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Oj...vad ville jag inte bli...jag ville bli djurskötare,en sån som tog hand om showerna med delfinerna på Kolmården,skådespelare & artist..inget jag vill bli idag,dock vill jag fortfarande simma med delfiner!


3. Vilken är din favoritdoft?

Jag gillar det gröna äpplet (DKNY eller vad det heter,ligger i sängen så orkar inte kolla..) sen gillar jag VS Pure Seduction 


4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

På en strand i något varmt land,kanske Maldiverna

 

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

De första 6h hade jag ordnat en stor fest,bjudit in alla människor jag känner som jag tycker om och sett till att göra 6h av deras sista tid till en underbar sådan & jag hade förmodligen haft en del att säga till många av personerna så då hade det bara varit att säga det,de sista 6 timmarna hade jag samlat släkten,lagat massa mat och sett till att vi hade varandra in i sista minuten!

 

 

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Jag har absolut ingen aning!  Jag skulle förmodligen hetat Linus och haft killkompisar? Fast jag har ju killkompisar nu också men..nej jag har ingen aning! 
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg?
 Denna fråga var ju nästan konstigare än stenfrågan...nej men jag får väl säga hammaren då? Jag gillar ha saker på väggarna så då måste man ju spika,sen är det kul att slå på saker också...haha aggressiv tjej här vettni!
 
8. Vad gör du om tio år?
 Om tio år är jag förhoppningsvis advokat eller håller på med min utbildning,jag har en underbar pojkvän,en mysig lägenhet och kanske en katt eller hund...kanske börjar tänka på barn,beroende på saker och ting...

9. Vilken är din bästa danslåt?
 Öhm...all musik som faller mig i smaken går att dansa till så har ingen speciell låt sådär.
 
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
 Sängkläder med spetsdetaljer på,jag älskar fina sängkläder! Äger dock inga men ändå...sen kanske jag skulle sytt klänningar,klänningar är typ det bästa plagget jag vet!
 

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Det är svårt att säga...först och främst åkt på en ordentlig resa,jorden runt kanske om pengarna räcker till det? Unnat mina nära & kära,inkl mig själv något fint,typ en båt till pappa eftersom jag vet hur drygt det var när vi sålde vår...

 

12. Vad tycker du om ordet hen?

Jag avskyr det!! Vet inte varför men ju fler gånger man säger det ju fulare låter det! Nej blä på det ordet!


13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak? Måste säga after eight tårtan,polkagristryfflar,mammas potatissallad (som jag lever på om somrarna...),min kycklinggryta,mina rabarbernuffins eller mina hallonmuffins..svårt att välja :)

 

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Ingen aning faktiskt...


15. Är du beroende av något?

Min mobil, choklad, wi-fi, någon att prata med, kramar, musik, min familj, djur ,ja listan kan göra lång! 


16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Får nog säga Disneymusik på den!


17. Vad gör dig riktigt förbannad?

Kanske inte förbannad men ledsen..när folk bara vill åt en för en sak...sen när msn hjälpt personen med det/personen fått det,bara drar den eller visar en helt annan sida än förut,sånt blir jag jätteledsen av,känner mig typ utnyttjad. Andra saker som gör mig arg är mobbning,HATAR verkligen det! Ja det finns rätt mycket som kan göra mig arg men orkar inte ta upp det här..


18. Har du något riktigt bra husmorstips?

Haha nej, jag har extremt dålig humor,skrattar typ åt allt nästan...


19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Jag gillar inte reklam så nej...möjligtvis Ica's reklam men tycker de blir sämre och sämre..


20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

Inte i beteendet men i utseendet tycker jag stt jag är mig lik! Iaf om man jämför med när jag var i kanske 7 års åldern.. 

Allmänt | |
Upp