En självsäker Alice


 Jag vet att detta inte är någon skönhetsblogg eller liknande men kag känner att jag vill dela med mig av detta då jag vet att många liksom jag lider och nu menar jag verkligen lider och skäms över sin hy då man har mycket finnar osv. Jag har haft detta väldigt länge och testat varje ansiktstvätt och varje kräm jag kunnat komma över men det slutar med att min hy vant sig och finnarna poppar upp som ogräs ändå... Tills jag läste mig för lite och hörde om basiron och att de hjälpt så många så jag tänkte "ja men okej jag gör ett sista försök" och redan efter första natten jag använt det hade finnarna sjunkit ihop och såg inte så inflammerade ut och idag (tredje dagen) är i stort sätt varenda liten finne borta,har bara lite smått klotter kvar och jag har (eller hade rättare sagt) väldigt mycket som jag täckte med massor med lager smink men idag,idag går jag med endast lite concealer på de röda områdena i ansiktet och puder och det har jag inte gjort sedan jag gick i sexan och det är en så underbar känsla! Så jag rekommenderar verkligen detta till alla med samma problem som jag och nej detta är inte ett sponsrat inlägg! Jag gör detta då jag vet hur irriterande det är med all reklam om skit som inte fungerar!! Men kom ihåg,köp en kräm som återfuktar din hus ordentligt,jag har blivit extremt torr på hakan så är ganska röd där,så kom ihåg att smörja er med basiron på kvällen och återfuktande på morgonen så slipper ni det :)

Ha en bra dag !

Kram / en självsäker Alice 
Allmänt, Produkter/tester, Tips & trix | |
Upp