L.Y.C.K.A

 
 
Hej på er!
De senaste dagarna har jag varit i euphori. Vet ni vad? Jag fick jobbet på heltid! Det går inte att beskriva lyckan och friheten jag känner i min kropp! Konstigt ändå att när man har tur i kärlek har man otur i jobb och när man får otur i kärlek får man extrem tur i jobb. Efter min väldigt jobbiga period bara trillade anställningsintervjuer och jobb in som jag vet inte vad. Så igår hörde jag av mig till företaget då och fråga hur det blev för de lovade att de skulle höra av sig i slutet av förra veckan och vi pratade lite och han sa att de fått ett väldigt bra intryck av mig och att jag fått jobbet. När vi lagt på gick jag ut till pappa och storböla,första gången jag verkligen inte kunnat hålla inne tårarna,av glädje såklart! Asså jag är så sjukt glad! Går och ler hela tiden nu för att jag vet att jag kan flytta snart så fort en lägenhet jag vill ha blir ledig. Så på fredag ska jag ta ut glädjen med att flytta lite i förskott genom att åka till ikea för shopping med en vän!
 
På tal om den här vännen,jag är så otroligt glad vi tagit kontakt igen efter några år av tystnad. På något vis känns det lika naturligt då som nu att gå till henne om jag behöver snacka! Så efter att inte ha umgåtts på typ 3 år träffades vi i måndags över en fika och det kändes så kul att börja umgås igen,har verkligen saknat det! Så hoppas vi kommer ha mycket kul ihop igen framöver!
 
Just nu sitter jag och bläddrar igenom alla inredningssidor jag kan komma över och drömmer lite och funderar på vad jag ska köpa på ikea på fredag men sålänge tills jag själv vet exakt vad jag ska köpa får ni lite bilder på saker jag vill ha. Efter jag kollat färdigt ska jag hoppa ner under täcket för imorgon blir det att åka in till stan för att fika med två kompisar,mys!

Hoppas ni haft en bra dag & sov gott!
Natti!
 
/Alice
Allmänt | |
Upp