lite gammalt,lite nytt

 
Med gammelfarfars egengjorda snea staty,mammas ljushållare och en bok jag slog in i brunt papper fick ena hörnan av byrån ett snyggt lyft och den andra lika så när jag gick ut med en brödkniv i trädgården för att såga grenar (hitta inte det vanliga verktyget....) som blir otroligt mysigt på kvällen när man tänder slingan i den!!
 
Idag är jag ledig i med att gymnasiearbetet ska lämnas in imorgon så man ska köra slutspurten idag då vi har vanliga lektioner imorgon. Själv känner jag mig klar så jag väljer att ligga här i sängen i morgonrock och samla energi så jag klarar mig fram till påsklovet..asså motivationen som finns inom mig när det gäller skolan är inte på topp just nu kan jag be att få tala om...
 
Nu ska jag hoppa ner under täcket och kolla på glee,vi hörs!
 
Allmänt | |
Upp