New in


Hej på er som fortfarande följer denna döda blogg...
Har inte så mycket mer än att berätta/visa att jag var inne och köpte mig en ny väska här om dagen,kände det var dags att skaffa en snyggare väska än den adidasväskan man fick från skolan när man börja..så denna hitta jag inne på cubus för 299kr och jag är skitnöjd! Ni får lite kassa bilder så länge för jag orkar inte ladda in de andra just nu,hinner inte heller för snart ska jag iväg till C och städa som en dåre för ikväll blir det "chillkrök" med okänt antal gäster då en kompis sköter folket haha,aja det var längesen jag hade det så det är trevligt oavsett antal...tror jag ;)
Nu ska jag iaf packa lite,stannar hos C hela helgen och imorgon ska vi på kalas hemma hos hans familj för att fira min lilla pajas födelsedag,börjar bli gammal nu hihi!

Kram på er & hoppas ni får en bra fredag! 
Allmänt | |
Upp