Vår


Nu hoppas jag innerligt att våren är här! Blir så glad av att vakna upp och rummet fyllts av solstrålar!
Sen jag blogga sist har jag varit ute och övningskört och det gick mycket bättre denna gången än de två andra och jag var inte alls lika nervös! Har legat och smugit fram i 20 varje gång men denna gången våga jag trycka på gasen lite till haha...sen har jag varit på studiebesök med skolan i synagogan och moskén,lika ont i häcken som jag fick sist jag var där...vi satte oss på yogiboost som var min första gång jag smakade det,herrepåguden vad gott! Men punga ut pengar ur folk kan de ju...inget man äter varje dag kanske...
Nu ska jag iaf åka till bussen för att ta mig till skolan,det blev en lång dag i skolan igår vilket är ovanligt för mig så ska bli skönt med en kort dag igen!
Hoppas ni får en härlig dag i solen! 

Kram
Allmänt | |
#1 - - Oslofru:

Mmm så gott med hallon! Hoppas du får en underbar onsdag! ;)

Upp