blommor i trädgården

 
Jag börjar med att säga förlåt för världens sämsta bloggning från min sida. Har inte riktigt något att skylla på mer än att jag inte haft lust,inte haft tid och varit trött. Har så sjukt mycket i skolan just nu som måste vara klart innan månadens slut då betygen sätts och jag känner mig så stressad att jag har ont i magen och mår illa varje dag,har tom fått ställa in fotograferingar pga detta vilket känns riktigt ruttet....
Något som får mig må lite bättre är när det är fint väder som ovan på bilderna men ser inte ut som våren vill sammarbeta riktigt med mig....ruggigt väder varje dag nästan,är trött på att gå runt i långarmat och jeans. Jag vill fram med linne,short och klänningar-NU!!!
 
FOTO-natur | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder!

Svar: Tackar :)
Alice Karlsson

#2 - - Jolin Berg:

åå vad fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket du :)
Alice Karlsson

Upp