The snapchat tag


1. Vad heter du på Snapchat? Aliiicekarlsson

2. Hur många personer skickade du snaps till igår? 6st tror jag

3. Vilken är din favorit effekt? Den effekten där man får fina blåa ögon ;) det är den andra effekten tror jag...

4. Vilka snaps föredrar du att skicka? hah beror på vem man snackar med,är det kompisar ser man ju extra ful ut och är det killar försöker man ju ändå se lite mänsklig ut ;)

5. Vilka snaps förderar du att få? Får väl säga oseriösa på den,eller typ när folk gjort något klantigt och fotat/filmat det!

6. Hur många vänner har du på snap? Haha,hela 22 pers,och jag skickar inte ens till alla dem...

7. Har du några kändisar på snap? Kylie jenner och Bianca wahlgren 

8. Din topp tre på snapchat? Asså på den best friends? Isåfall är det Pavel,Nisse & Carro! 

9. Dina senaste publiceringar? En klockan nio imorse och de andra är från igår kväll när jag och några tjejer var på pinchos i Malmö! Asså kolla detta bara...


Såååå gott!! För att sidospåra lite...

10. Hur många poäng har du på snapchat? Inte alls många,snapchattar faktiskt inte så mycket som andra kan göra så har bara 9761


Det var den lilla snapchat taggen,jag tänkte vissa tags som vloggare gör kan man ju faktiskt göra i skriftlig form också! Så kag kör på det i brist på annat!

Allmänt | |
Upp