In my ears

 
 
Hej gott folk! Det första jag vill säga sen mitt sista inlägg (vilket var ett tag sen) är iaf WOW, herregud vad ni var många här inne efter det! Vad hände liksom? Gillar ni det här inredninsstuket på bloggen också? Jag gör iaf det så det får kanske bli en foto kombinerad med inredningsblogg,för ni lär ju förmodligen få hänga med en stor del när jag flyttar hur det blir med möblering och inredning över lag. För er som är nya som stannat,välkomna till min lilla blogg som går segt som sirap just nu,ska försöka bättra mig!
 
Här ovan har ni lite härligt som går i mina öron just nu,många av låtarna är sånna riktigt mysiga man bara vill kura ner sig till i sängen nu när det är ruskigt väder med typ tända ljus och en enorm kopp varm choklad. De två första låtarna har en kompis satt i öronen på mig och för jag är snäll kör vi lite reklam här på bloggen för hans stream så han blir lite glad så gå in och följ och titta och ni hittar då honom hääär http://www.twitch.tv/mightyytv han har dessutom en väldigt duktig kompis som sitter och sjunger ibland vilket gör streamen ett snäpp bättre,ovanpå det är de ganska roliga mellanåt,så in och kolla helt enkelt!
 
Vad händer annars i livet då? Ja inte mycket,blev en spontanar-filmkväll igår typ såhär mitt i natten typ och kom hem först imorse,kan ju lungt säga att hag behövde något att göra och trevligt sällskap sitter ju aldrig fel heller! Dessutom var det faktiskt ganska skönt att inte sova hemma för en gångs skull. Jobbet flyter på som det ska,hade en ganska dålig vecka faktiskt men klarade mina mål iaf (inte för jag tror jättemånga bryr sig haha),de jag jobbar med är lika härliga som vanligt och jag är lika dödstrött som vanligt när jag kommer hem. 
 
Sen jag kom hem imorse har jag iaf bara legat i sängen hela dagen och hunnit sova några rundor,förstår inte hur jag kan vara så sjukt trött,förmodligen föt jag vaknat 300 gånger inatt för jag varit för varm men jaja. Nu ska jag fortsätta bläddra på weheartit bland inredningsinspo för snart är det ju dags,något på 40 dagar kvar,iiiiiiih! Sen ska jag se om jag kan knåpa ihop några inlägg här medans jag har blogglusten uppe!
 
Hoppas ni har haft en enormt bra helg iaf så hörs vi i nästa inlägg!
Puss hej!
/A
Allmänt, musik | |
Upp