Kommande inköp

Kan inte hålla tassarna borta från att köpa allt i förväg som ni kanske redan förstått,och allra minst när jysk ständigt har rea på de saker jag vill ha så passar jag på. För någon vecka sen hade de rea på matbordssetet och eftersom jag kommer ha ett väldigt litet kök och måste jag ha matbordet i vardagsrummet och det är ju inte jättestort det heller så fick bli ett med två stolar bara. Så nu står det i kartonger ute i vardagsrummet och jag vill bara skruva ihop det...
 
Jag köpte ju innerkuddar på ikea för ett tag sen så idag klickade jag hem 4 kuddfodral och hoppas att de ska passa till soffan som jag ska köpa senare. 
Har också gått och velat mellan ett runt soffbord och det vanliga lite större lack-bordet med hylla från ikea men tror jag kör på det runda ändå och det går på rea imorgon för 500 spänn också på jysk så tror jag får skicka bud med pappa eftersom jag själv är hemma så sent efter jobbet...sen är det bara mattan och matchande filt från rusta som saknas sen är tvrummet nästan komplett..saknar bara det viktigaste...tvn haha...insåg precis hur väldigt mycket jag hatar innestående lön...så det blir ingen lön för min del för än nästa månad och jag har sååå himla mycket jag vill köpa NU men pengarna sätter stopp! Dessutom ska jag ju betala novembers hyra i förskott så vi får se hur mycket pengar jag får över till annat,vet inte ens vad jag kommer få ut i lön hah...
Sen vet jag inte ens om jag har så mycket kvar överhuvudtaget att inhandla,har ju köpt en del förra månaden och har massa maskiner och andra saker nerpackat i källaren. Vi får väl se helt enkelt! Jag blir ännu mer taggad när jag sitter och skriver om detta och letar saker,vill att tiden ska gå fortare nu!
 
Allmänt | fotoblogg, grått, hm home, ikea, inredning, inredningsblogg, interior, interiör, jysk, rusta, vitt | |
Upp