Silent bus session

 
 
Jag förmodar de flesta av er redan sett dessa silent bus sessions som cirkulerat på facebook de senaste dagarna och jag bara fullkomligt ÄLSKAR dem! Så jävla härlig stämning i dem eller vad man ska säga! Zara larsson's carry you home har jag älskat sedan innan men den andra har jag faktiskt aldrig hört men den var också en väldigt skön låt! För att inte snacka om Seinabo Sey,hörde henne några minuter på malmöfestivalen innan jag var tvungen att sticka hem,asså hennes röst går inte ens beskriva så mäktig den är och var speciellt då när den mullrade mellan malmös byggnader,så sjukt mycket power i den,kanske inte just i dessa videos men annars! Och på toppen av det a capella,det är såååå bra! Har helt enkelt inte mer att säga än bra bra bra om dessa videos och ville bara dela med mig av dem till er som inte sett dem innan eller för er som älskar dem lika mycket som jag och vill se dem igen helt enkelt!
musik | |
Upp