Skogspromenad



Idag blev det en promenad med mamma och familjens kompis i skogen för att plocka lite svamp,jag hatar svamp men tycker det är väldigt avslappnande för kroppen att strosa runt och leta efter det. Dock kisa jag med ögonen när jag letade så pass mycket att jag nu sitter med världens huvudvärk haha...går all in vet ni!

Annars ikväll har jag stått och gjort olika pajer som jag kan ta med till lunch under veckan och nu har jag precis ätit så familjen ska sätta igång en film och käka lite ostbricka för att avsluta veckan!

Det är ju det här de kallar blodmåne inatt och jag ska försöka masa mig upp och störa sömnen för att kolla på det annars får man ju vänta till 2033 eller något  sånt för att se nästa. Men man vet ju aldrig hur pass trött jag är sen så kanske skiter i att gå upp!

Nu ska jag iaf gå och plocka fram osten så hörs vi i nästa inlägg!

Kram
Allmänt | |
Upp