Tid. (+ några från insta)

 

 

Vad är ditt förhållande till tid?

Det har väl förändrats lite nu när jag fått jobb,när man gick i skolan lekte jag väl med tiden skulle jag säga,det var inte så viktig om man missade lite här och där,kom försent,stack tidigare eller kom inte alls. Idag kan jag inte stanna hemma för att jag är trött eller inte pluggat liksom. Idag måste jag masa mig upp ur sängen 5.40 för att ta mig in till jobbet och sen sitta där till 5 för att ticka timlön och samla provision. Antar det är det jobbiga med att bli vuxen,tiden räcker dessutom inte till till något annat heller känns det som...

Vilken tid på dygnet gillar du bäst?

Klockan 5 en fredag när man inser att man behöver inte ställa klockan och kan gå i pyjamas hela dagen om man så känner för det. Annars är det överlag när man kommer hem från jobbet och kan andas ut ordentligt!

Vilken är det bästa veckodagen?

Fredagar obviously. Eller lördagar som innebär mysfrukost i sängen!

 

När går tiden som snabbast?

När man är ledig givetvis,och när man har kul,en sån riktig klycsha men det är ju verkligen så! Och på sommaren,tiden går dubbelt så snabbt på sommaren känns det som...

När går tiden som långsammast?

På jobbet såklart hah...speciellt mellan 1-5 

Hur länge tar det för dig att sminka dig?
Asså det beror väl helt på vem man jämför med...vissa sitter ju i en timme på morgonen och håller på och andra bara 2 min...är det vardag spenderar jag kanske en kvart tjugo minuter och är det fest en halvtimme fyrtio minuter kanske

 
Vilken tidsepok skulle du vilja leva i bortsett denna?
Framtiden samtidigt som jag ändå inte velat,idags läget är jag lite orolig för framtiden och hur allt kommer att vara så det är anledningen till jag inte skulle velat uppleva den men på så sätt att jag enormt gärna velat se hur tekniken utvecklats och forskningen inom cancer och sånt här,det hade jag velat se!

Äter du fort eller sakta?
Fort! Jag är oftast så hungrig så jag kastar i mig maten och får svinont i magen sen slänger jag mig i sängen med matkoma och halvt dör...

Vad gillar du mest att lägga ner tid på?
Mat,kan stå i köket en hel dag och laga mat och storbaka. Kan även lägga ner mängder med tid framför datorn med inredning,likadant när det kommer till möblera om.

 
Vad gillar du minst att lägga tid på?
Gå till/från bussen,diska,tvätta ja ni vet sånt där vanligt alla hatar lägga tid på helt enkelt

När brukar du går upp och lägga dig på vardagar?
Detta är ju nästan pinsamt att berätta men jag går upp som sagt 5.40 sen kommer jag hem vid halv sju och hoppar i säng vid 9 haha....är så himla trött och sliten när jag kommer hem och vill lägga mig så tidigt som möjligt så jag får bra sömn och orkar gå upp dagen efter utan att vara en överdriven zombie.

Ditt längsta förhållande?
Nästan 3 år

Vad är den längsta perioden du varit singel?
Har bara haft två seriösa förhållande så det var väl tiden där mellan och vet inte hur länge det var faktiskt. Sen är det ju nu, så får vi se hur länge denna perioden varar,förmodligen ganska länge med tanke på vad som hänt så har jag väl ganska svårt att lita på någon till 100..

 

Vad skulle du gärna haft mer tid till?
Spontana picknicks,utflykter,filofisera,fotografera,vänner,allt sånt där som kan förgylla ens dagar till max helt enkelt!

Vad gjorde du för tre timmar sedan?
Då satt jag på jobbet och sålde min sista innan jag sluta

Vad gör du om tre timmar?
Sova!!

Var ser du dig själv om tio år?
Om tio år har jag barn,jag har utbildat mig,kanske har hus,har vovve,har träffat nya vänner och spenderat mycket tid med de jag har idag som jag verkligen hoppas stannar i mitt liv-varenda kotte jag har i mitt liv just nu (även om vi inte umgås jättemycket nu)! Jag kommer vara stolt över att jag lyckats ta mig fram i livet redan som ung trots jag haft motgångar och varit dum ibland. Jag har rest en hel del också. Svårt att säga riktigt men det är några saker iaf!

 .

I brist på saker att blogga om har ni just fått en liten lista om tid,ska försöka hitta något kul. Har funderat lite på det här med att börja spela in videos och göra tags och så men jag trivs verkligen inte framför kameran så vi får väl helt enkelt se hur det blir med den saken..

Puss & hej så länge iaf!

Allmänt | |
Upp