A touch of spring

soooo......jag och det här med blommor....fick en jättefin orkide när jag flyttade in här av ett gäng fina tjejer och jag verkligen älskar orkideer! Den fick iaf hedersplatsen i fönstret. Sen blev det jul och jag flyttade på den och ersatte den med en gran som ni sett lite här och där,julen försvann och den åkte fram igen men asså jag försökte verkligen hålla den i liv men det var fan omöjligt om jag får svära i bloggen?
Problemet denna gången tror jag låg i att jag var så rädd att den skulle dö att jag övervattnade den...så nu står den i tvrummet med två pinnar upp ur en kruka utan blommor...
Ersatte den gjorde jag iaf med 20st plastblommor från rusta haha....dessa kan jag iaf inte döda och de piggar upp rummet lite med färg och ser lite vårigt ut. Kollar man dessutom långt håll så ser det inte ut som fejk så det är ett plus ju! Fina att ha i bakgrunden på bilder är de också och det har ni nog (lär iaf) märkt!
Allmänt | |
#1 - - Joanna-8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

har med dessa men de är ju så fina och ser verkligen äkta ut

Svar: Ja jag var lite skeptisk till de i början och tvekade på att köpa dem men det blev faktiskt bra ändå :)
Alice Karlsson

#2 - - Emma -Merakibeauty.se:

så fint och fräscht :)

Svar: Visst blev det :D
Alice Karlsson

#3 - - Elin:

Åh tulpaner är det bästa som finns! Man blir så glad:)

Svar: Ja men visst är det så! Gör så mycket i ett rum också,hade ju dock hellre haft färska menmen ;)
Alice Karlsson

#4 - - Alice Lindström:

Fina blommor och bilder!

Svar: Tack :)
Alice Karlsson

#5 - - OLIVIA | 17,8 årig tjej i medievärlden:

Superfina bilder.

Svar: Tack :)
Alice Karlsson

Upp