Empties/soon to be empties

Maybelline superstay better skin foundation
Den är inte helt slut än men där är inte många cm kvar i botten. Jag har alltid haft rätt mycket problem med min hud,får lätt finnar osv och såg denna och att den då skulle innehålla massa saker som var bra för hyn,vitaminer,antioxidanter som ökar cellförnyelsen osv. Jag gillade den det måste jag ändå säga och jag tyckte att det gick att bygga upp täckningen till viss del. Sen om den hjälpte min hud har jag lite svårt att säga. Jag har blivit betydligt bättre på min hudvårdsrutin,dvs tvätta av smink och så än vad jag var förr så tror det är mer det som hjälpt mig på den punkten. Men,jag skulle iaf köpa denna produkten igen då jag faktiskt gillade den,lite mer täckande hade inte skadat men som sagt den går att bygga upp till viss del.
Rainforest balance schampo från the body shop
Detta schampot köpte jag ganska exakt för ett år sedan,anledningen till att de inte tagit slut tidigare är för att det stått på en hylla långt ifrån duschen och jag aldrig orkat hämta det. Nu till mina åsikter om detta,har verkligen inget dåligt att säga om den,fullständigt älskar det på alla plan! För er som inte vet är det ett schampo som hjälper till för de som har lätt för att få fett hår och det måste jag säga att det gjorde. Jag kunde gå längre mellan tvättarna dvs det såg fräschare ut längre,det är ett ganska drygt schampo alltså det är ganska tjockt men jag brukar ta i lite vatten så man får upp löddret. För att inte snacka om lukten...åååååh! Har fått 2st 100 kronors kuponger på body shop nu så nästa gång jag är där ska jag köpa nytt,fullkomligt älskar det!
Tea tree skin clearing pads från the body shop
Dessa fick jag av en gammal vän för jag vet inte hur många år sen men asså jag älskade dem så mycket så jag ville inte ta slut på dem och nu hittar jag dem inte mer...gör lite ont i hjärtat faktiskt... Detta är då pads jag tog på mitt ansikte efter jag tagit bort mitt smink och man kände sig så fräsch efter! Tea tree-olja är som ni kanske vet bra för finnar och minska rodnader och så och det gjorde det verkligen. Jag verkligen måste se om jag hittar något liknande där igen!
Rainforest moisture hair butter från the body shop
Blir mycket body shop grejer men oj vad jag älskar det! Detta är då ett hair butter eller en inpackning som man kallar det. Den luktar supergott och håret blir verkligen jättelent efteråt och ja den gör sitt jobb helt enkelt,detta är min andra förpackning så ja jag köper ju om den!
Got2be rockin it torrschampo
Ni som tittar på youtube och har sett en emptiesvideo Maja Bergman har gjort berättar hon om lukten på denna och jag kan inget annat än att hålla med,den är fruktansvärd,luktar så mycket och så skarpt och nej fy! Den funkar på mig det gör den men det är precis som att det inte håller,det typ försvinner ut i tomma intet och i slutet på dagen ser håret fettigt ut ändå. Absolut inget jag skulle köpa om eller rekomendera!
Lindex compact powder
Som ni ser är denna inte helt slut men det är bara ett väldigt tunnt lager kvar så tyckte den kunde vara med. Vart ska jag börja...Jag gillar testa budget produkter så när lindex kom ut med sminkprodukter köpte jag en puderborste som jag älskar och detta puder,som jag hatar. Jag änvänder det dagligen mest för jag vill göra slut på det och väntar på ett transparent puder på posten just i denna stund. Iaf för att komma till saken,det funkar om jag använder mig av en puderpuff och trycker fast pudret men i slutet av dagen ser det verkligen inte bra ut. Det värsta av allt som jag reagera på när jag öppnade den första gången,lukten....höll på att kräka av bara tanken att jag skulle aplicera det i mitt ansikte...ni vet hur äldre damparfym luktar? Så luktar den! Exakt så! Och jag tål det verkligen inte! Har vant mig nu men absolut ingenting jag någonsin kommer köpa igen...
Blur primer från Kicks
Som jag sa älskar jag att hitta nya favoriter inom budgetkategorin så för ett tag sen köpte jag kicks egna primer. Tveksam till att den gör alt det där där står på den att den borde,tycker inte den jämnar ut min hudton eller ''blurrar'' huden så värst mycket och jag tycker faktiskt inte att den hjälper mitt smink sitta längre. Enda anledningen till att jag skulle köpa den igen är för att den är så otroligt skön på huden! Ni som testat andra silikoniga primers vet vad jag snackar om! Men då känner jag att jag lika bra kan testa en silikonig primer som fungerar,så har ni tips får ni gärna kommentera!
Loreal Paris curling spray
Låt mig först och främst ta en tyst minut för den goda lukten. Sen låt mig ge er en stor varning för att få detta på golvet....när jag bodde hemma hade jag lackerat trägolv,fick man detta på där och sen gick där höll man på att halka och slå ihjäl sig... Produkten i sig gillar jag,mina lockar håller längre,tom till dagen efter vilket är ovanligt för att vara mitt hår. Mycket mer än så kan jag nog inte säga om den,den är bra till det den ska och jag skulle nog kunna köpa den igen.
Proffs torrschampo
Finns det ens någon som inte testat detta? Vet inte riktigt vad jag ska säga om det,det är typ 5:e burken jag gjort slut på,den gör sitt jobb men tycker den är rätt svår att få bort om man råkat få för mycket men ja den gör sitt jobb för en billig peng. Är dock sugen på batiste nu eftersom jag aldrig testat det!
 Loreal Paris Telescopic mascara
Har väldigt delade tankar om denna..ena seknden avskyr jag den andra sekunden älskar jag den. Jag tycker den separerar mina fransar väldigt bra och ger väldigt långa fransar om man arbetar med den men det räcker man drar ett svep för mycket ibland så får man enormt fula fransar som ser ut som spindelben och jag ogillar det något så fruktansvärt. Ändå hade jag nog inte kunnat vara utan denna så det är en sån jag behöver i min necessär ändå trots jag har andra mascaror just för jag har en hatkärlek till den. Dessutom är den väldigt fin i lagom mängd till vardags då den ger väldigt naturlig look.
 
 
 
Det var allt för mitt empties inlägg,hoppas ni tyckte det var lite kul! Tänkte mest ''det alla gör på youtube i film,vem har sagt man inte kan göra det på en blogg i  bildform?'' Så det kommer nog bli lite sådant hädanefter!
Men som sagt,hoppas ni tyckte det var lite kul iaf och att ni orkade läsa så hörs vi i nästa inlägg!
Kram
Allmänt, Produkter/tester | body shop, bodyshop, empties, foundation, kicks, loreal paris, makeup, maybelline, powder, proffs, recension, smink, the body shop | |
Upp