En helt vanlig tisdagmorgon

 
Hej mina små chokladbitar som Tova Helgesson skulle sagt!
Idag är en helt vanlig tisdag och jag sitter och käkar frulle (okej sallad...) för att om en stund gå och möta min kollega för att sen traska till jobbet.
 
Jag ville mest bara kika in eftersom jag har tid över.
Asså jag har tänkt på det här med att jag fyller 19 på söndag,jag vill seriöst inte,det är ju en så tråkig ålder och varför sätta den mellan två roliga åldrar att fylla?
Okej det lät väldigt korkat sagt men ni förstår vart jag vill komma!
 
Från det ena till det andra,det är sjuuuuukt så shoppingsugen jag är! Vill ha allt från smink till kläder till inredning men vågar inte klicka hem något eftersom jag just fyller på söndag och har önskat mig en del olika sminkgrejer då många av er nog kan hålla med om att smink lätt springer iväg i pengar.
Dessutom finns det ju så sinnessjukt mycket jag vill ha så vet inte vart jag ska börja...
 
Känner nu att detta inlägg kan ha varit det mest meningslösa inlägg jag gjort haha,men nu fick jag lite bråttom så måste gå och fixa innan jag måste gå. Jag håller på att förbereda lite inlägg mellan varven när jag inte har något att göra om dagarna så det kommer! Håll ut!
 
Om ni har några favorit sminkprodukter som ni gillar får ni jättegärna kommentera det,är så sjukt sugen på att prova nya grejer!
 
Kram!
Alice
Allmänt | |
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

åh så härliga bilder, ser så mysigt ut :)

Svar: Ja,finns inget bättre än att sitta kvar under täcket med en stor kopp varm oboy! :D
Alice Karlsson

#2 - - Gabriella:

Vilken underbart gullig mugg!!

Svar: Visst är den! Älskar den! Fick den av en kompis i inflyttningspresent,tror den är från åhlens :)
Alice Karlsson

#3 - - Tilda Barkselius:

Haha känner igen känslan när man bara vill köpa allt men inte vill slösa pengar och om du dessutom fyller år snart kanske du kan hoppas på att få något då :)

Svar: Ja men precis! Får se om jag hittar något jag inte önskat mig som jag kan klicka hem :)
Alice Karlsson

#4 - - C:

Smashbox! 😍

Svar: Är sååååå sugen på en smashbox full exposure palette,den ser så galet fin ut!!! 😍
Alice Karlsson

#5 - - CAMILLAESI:

Mysiga bilder :D

Upp