Work hard so you can shop harder.

 
Igår innan jag mötte upp min kärna galna vän för middag på Rosegarden shoppade jag lite efter som jag fått lön (vi får lön den 15:e).
Rubriken kanske inte riktigt stämmer då det mesta var på rea vilket innebar det kosta väldigt lite så kanske inte räknas som ''shop hard''.
Anyway! Det jag fick med mig är det på bilderna ovanstående och jag är sååå nöjd! Jag klär faktiskt vädigt bra i khakigrönt och längtar till sommaren så jag kan matcha den med bruna ben och guldiga smycken,tror det kommer bli en stor favorit!
 
Var meningen detta inlägget skulle komma upp imorse men just när jag skulle börja ladda upp bilderna skrev min moster vi skulle till ikea så fick bli snabba ryck att stänga datorn och klä på sig. 
Väl på ikea köpte jag en vit ram till postern,två små innerkuddar,två stora innerkuddar i 65x65 och örngott till dem fast har lite svårt att plasera dem snyggt i sängen då sängen är för liten för båda kuddarna,så får väl köpa ny säng också haha nej men skämt och sido vill jag faktiskt ha en större säng,en 1,40 hade varit lagom!
 
Oj vad jag ordbajsar! Asså förresten hörrni,jag vill så gärna bli bättre på att blogga men det är så svårt när tiden inte finns till för det. Jag vill Lägga ner tid på mina inlägg för jag vet det blir så himla mycket bättre. Sen vissa dagar har man ju helt enkelt ingen inspiration så det skulle också behövas. Jag vet ju liksom inte vem ni är eller vad ni vill läsa?
Bloggen heter ju ialicekamera men asså den har ju inte varit en ren fotoblogg på så himla länge. 
Men saken är ju den att jag har inte så mycket tid över till fotandet och jag har ju fler intressen som vuxit upp och blivit stora bland annat inredning som varit ett tag och även smink så det blir ju en salig blandning här inne men tyvärr kan man inte ändra namn här...
Dock kommer jag ju alltid lägga ner mycket tid på bilderna jag tar till bloggen för det är ju fortfarande det jag tycker är roligast med att blogga.
 
Så ni som kikar in här varje dag och har följt mig ett tag,snälla träd fram..haha nej så oseriöst det lät,men det hade gjort så mycket för mig om ni bara lagt en kommentar om vad ni vill läsa här inne! Bara en behövs så jag iaf kan få lite inspiration,hade varit så gulligt!
 
Nu ska jag fortsätta knåpa ihop lite inlägg så hörs vi när vi hörs helt enkelt!
Kram
/A

 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så fina saker

Svar: Tackar :)
Alice Karlsson

#2 - - ISA:

åhåå rubriken är typ livsmottot ;) Så bra! fina saker du fick med hem!

#3 - - IDA-FOTO:

Fint!

Svar: Tackar! :)
Alice Karlsson

Upp